Τα πιο άχρηστα διόδια η λύση στο μποτιλιάρισμα της Πίνδου

Δύο μήνες μετά την ανατρεπτική του πρόταση για τη λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της οδού Ναυαρίνου, το «Μένουμε Χολαργό» επανέρχεται καταθέτοντας την εξίσου ανατρεπτική πρότασή του για τη λύση του επίσης έντονου κυκλοφοριακού προβλήματος της οδού Πίνδου, στην έξοδό της προς την Κατεχάκη.

Δύο μήνες μετά την ανατρεπτική του πρόταση για τη λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της οδού Ναυαρίνου, μία -εφικτή και όχι αστεία– πρόταση που αγκαλιάστηκε από μεγάλη μερίδα Χολαργιωτών, το «Μένουμε Χολαργό», απόλυτα συνεπές με όσα σας είχε υποσχεθεί, επανέρχεται σήμερα Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2018, καταθέτοντας την εξίσου ανατρεπτική πρότασή του για τη λύση του επίσης έντονου κυκλοφοριακού προβλήματος της οδού Πίνδου, στην έξοδό της προς την Κατεχάκη.

Ένα σημείο γνωστό σε όλους, κυρίως στους Παπαγιώτες, αλλά και στους Χολαργιώτες που διασχίζουν την κηπούπολη για να οδηγηθούν στην Κατεχάκη και από εκεί είτε στη Μεσογείων, είτε στα νότια προάστια. Ουσιαστικά μιλάμε για το διπλό τμήμα της Πίνδου, από τη συμβολή της με την Αργυροκάστρου έως την έξοδο στην Κατεχάκη, το οποίο κάποτε διέθετε δύο λωρίδες κυκλοφορίας εκατέρωθεν, για να μειωθούν προ ετών κατά το ήμισυ, με τη δημιουργία παρτεριών ένθεν κακείθεν.

Η μείωση αυτή αλλά και η προσπάθεια αποφυγής της «φορτωμένης» Μεσογείων, τόσο από τους Χολαργιώτες και τους Παπαγιώτες, όσο και από τους Αγιοπαρασκευϊώτες, έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια την Πίνδου σε… υπερφόρτωση, με κυκλοφοριακές αλλά και περιβαλλοντικές συνέπειες. Και επειδή ούτε τα παρτέρια πρόκειται να ξαναγίνουν… λωρίδες, ούτε ο δρόμος να μετατραπεί μόνο σε είσοδο στου Παπάγου από την Κατεχάκη, πόσο μάλλον να διευρυνθεί η… υπογειοποίηση της Ναυαρίνου και στην Πίνδου, από την Αναστάσεως και έπειτα, οι λύσεις στο θέμα αυτό φαντάζουν περιορισμένες έως μηδαμινές.

Σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο στο Χολαργό, μέλη της αντιπολίτευσης καθώς και δημότες πρότειναν το άνοιγμα των διοδίων της Αττικής Οδού στην Αγία Παρασκευή, προκειμένου να αποφεύγεται η διέλευση των οχημάτων, κυρίως όσων προέρχονται από τα Μεσόγεια, μέσα από Χολαργό και Παπάγου. Μία πρόταση σαφώς ουτοπική, καθώς η Αττική Οδός ανέκαθεν ήταν και παραμένει αρνητική στο άνοιγμα διοδίων, πόσο μάλλον για μια αρκετά μεγάλη απόσταση όπως η συγκεκριμένη.

Αυτό που θα μπορούσαμε να πετύχουμε σαν Δήμος (Παπάγου-Χολαργού), χωρίς να περιμένουμε το γειτονικό Δήμο (Αγίας Παρασκευής) να μας… σώσει, είναι αυτό που προτείνει σήμερα το «Μένουμε Χολαργό». Και μιλάμε για το άνοιγμα, είτε απρόσκοπτα είτε με προϋποθέσεις, των πιο άχρηστων και αχρησιμοποίητων διοδίων ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της Αττικής Οδού. Των διοδίων του Παπάγου (Αναστάσεως) που οδηγούν στη λεωφόρο Κατεχάκη.

Του πιο βυσματικού και χαλαρού σταθμού διοδίων σε ολόκληρη ίσως τη χώρα, αφού σχεδόν κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να διαθέσει 2 ευρώ και 80 λεπτά για μία μόλις έξοδο, του χιλιομέτρου και αν. Για μία όμως έξοδο, μέσω ενός σταθμού που συντηρείται για να… κάθεται, η Αττική Οδός είναι πολύ πιο πιθανό να έμπαινε σε διαδικασία συζήτησης με τη Δημοτική μας Αρχή, στην κατεύθυνση εξεύρεσης λύσης σε ένα ιδιαίτερα σοβαρό κυκλοφοριακό ζήτημα της πόλης μας.

Ακόμη και με την καταβολή ενός υποτυπώδους τιμήματος διοδίων, του ενός (1) ευρώ για παράδειγμα, ο Χολαργιώτης και ο Παπαγιώτης οδηγός θα το σκεφτόταν σοβαρά να βγει στην Κατεχάκη από την Αττική Οδό, αντί της… μαρτυρικής Πίνδου. Με τον τρόπο αυτό και οι οδηγοί θα έβρισκαν σοβαρή διέξοδο και η Πίνδου θα… ανάσαινε, αλλά και η Αττική Οδός, σε περίπτωση καταβολής έστω μικρού τιμήματος, θα αύξανε αν μη τι άλλο τα έσοδά της, σε έναν ξεκάθαρα ελλειμματικό σταθμό της.

Για το Μένουμε Χολαργό,
Μανώλης Χάλκος