Την Πέμπτη (4/12) η εκλογή Συμπαραστάτη του Δημότη

Την ερχόμενη Πέμπτη, 4 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί η εκλογή του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης, από τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας. Το θέμα της εκλογής του Συμπαραστάτη είναι το πρώτο, από τα συνολικά 24 της ημερήσιας διάταξης, της 18ης τακτικής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Παπάγου-Χολαργού. Η συνεδρίαση θα
ξεκινήσει στις 18:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Δημαρχιακό Μέγαρο Χολαργού και μπορούν να την παρακολουθήσουν όλοι ανεξαιρέτως, δημότες και κάτοικοι των δύο περιοχών.

Θυμίζουμε πως για να εκλεγεί κάποιος Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης απαιτούνται τα 2/3 των ψήφων, δηλαδή, στην προκειμένη περίπτωση, τουλάχιστον 22 θετικές ψήφοι, στο σύνολο των 33 μελών του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας.

Όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να καταθέσουν την υποψηφιότητά τους μέχρι και την ερχόμενη Πέμπτη, 4/12, στο γραφείο του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, στον 1ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου Χολαργού.

Σε περίπτωση εκλογής Συμπαραστάτη, θα πρόκειται για τον δεύτερο Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης στην ιστορία του νεοσύστατου Δήμου μας και πρώτο μετά τον πρώην Δήμαρχο Χολαργού, Χαράλαμπο Σκούρτη, ο οποίος διετέλεσε Συμπαραστάτης από τον Ιανουάριο ως τον Σεπτέμβριο του 2011.

Αναλυτικά, τα 24 θέματα της ημερήσιας διάταξης της 18ης συνεδρίασης, έχουν ως εξής:

1) Εκλογή Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης Δήμου Παπάγου – Χολαργού.

2) Συζήτηση επί του υπ’ αριθ. 32782/24-11-2014 έγγραφου αιτήματος, δημοτών και κατοίκων Παπάγου – Χολαργού με θέμα: «Ενάντια στα χαράτσια, τους πλειστηριασμούς και τον ΕΝΦΙΑ».

3) Έγκριση Κανονισμού Λειτουργίας Κοινωνικού Φροντιστηρίου Δήμου Παπάγου – Χολαργού.

4) Επιλογή πιστωτικού Ιδρύματος με το οποίο θα συνεργάζεται ο Δήμος.

5) Κατανομή και απόδοση λειτουργικών δαπανών στα σχολεία Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Εκπαίδευσης.

6) Καθορισμός ύψους του ποσού που θα διαχειρίζεται η Κοσμητεία εκ της πάγιας προκαταβολής, σύμφωνα με το άρθρο 12 παρ. 5 του Κανονισμού Λειτουργίας των Ι.Ν. «Ευαγγελισμού της Θεοτόκου» και «Παμμεγίστων Ταξιαρχών» των δημοτικών κοιμητηρίων Παπάγου και Χολαργού.

7) Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 41/2014 απόφαση ΔΣ του ΔΟΠΑΠ, σχετικά με την αναμόρφωση του Προϋπολογισμού αυτού.

8) Λήψη απόφασης για μετατόπιση περιπτέρων.

9) Παραχώρηση θέσεων στάθμευσης οχημάτων ΑΜΕΑ σε οδικά τμήματα του Δήμου.

10) Καθορισμός χώρων τοποθέτησης πλαισίων προβολής υπαίθριων διαφημίσεων στη Δημοτική Κοινότητα Παπάγου.

11) Καθορισμός χώρων τοποθέτησης πλαισίων προβολής υπαίθριων διαφημίσεων στη Δημοτική Κοινότητα Χολαργού.

12) Έγκριση 1ου ΑΠΕ του έργου: «Συντηρήσεις, επισκευές και ανακατασκευές πεζοδρομίων, έτους 2013».

13) Έγκριση 1ου ΑΠΕ (τακτοποιητικού) του έργου: «Συντηρήσεις οδών, έτους 2013».

14) Έγκριση 1ου ΑΠΕ (τακτοποιητικού) του έργου: «Σημειακές παρεμβάσεις πλακοστρώσεων 2014».

15) Έγκριση 2ου ΑΠΕ (τελικού – τακτοποιητικού) και 1ου ΠΚΤΜΝΕ του έργου: «Ανακατασκευή τμήματος πλατείας Δημοκρατίας».

16) Έγκριση 1ου ΑΠΕ του έργου: «Συντήρηση και επισκευή Γυμνασίων – Λυκείων, έτους 2014».

17) Χορήγηση παράτασης προθεσμίας περαίωσης του έργου: «Εργασίες συντήρησης Δημαρχείου 2013».

18) Έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου: «Συντηρήσεις οδών, έτους 2011».

19) Έγκριση – παραλαβή μελέτης με τίτλο «Μελέτη επικαιροποίησης τοπογραφικής αποτύπωσης οδού Εθνικής Αντιστάσεως από 17ης Νοεμβρίου έως Αριστοτέλους για τροποποίηση σχεδίου πόλης».

20) Έγκριση διάθεσης πίστωσης για τη διέλευση των οχημάτων του Δήμου από την Αττική Οδό, έτους 2015.

21) Εξέταση του υπ’ αριθ. 27986/01-10-2014 αιτήματος του Πολιτιστικού και Φιλανθρωπικού Συλλόγου «ΣΗΜΑΝΤΡΟ» για μετατροπή των συντελεστών Δ.Φ. και Δ.Τ. από επαγγελματική σε οικιακή χρήση.

22) Ορισμός εκπροσώπου του Δήμου στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της «ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΕ» της 17ης Δεκεμβρίου 2014.

23) Εξειδίκευση πιστώσεων για εκδηλώσεις του Δήμου.

24) Κοπή δέντρων.