Δήμαρχε, σταμάτα τη μερική ασφαλτόστρωση της Αναστάσεως και δώσε εντολή για ολική!

Η κατασκευή του δικτύου αγωγών ομβρίων υδάτων στην οδό Αναστάσεως συνεχίζεται κανονικά, ενώ την Τρίτη (28/7) τα συνεργεία της κατασκευάστριας εταιρείας ξεκίνησαν την ασφαλτόστρωση στα σημεία των τομών, προκειμένου ο δρόμος να ξεκινήσει σταδιακά να παραχωρείται στην κυκλοφορία.  Ωστόσο, η μερική
ασφαλτόστρωση της Αναστάσεως είναι ένα πολύ μεγάλο λάθος από πλευράς Δημοτικής Αρχής. Η Αναστάσεως δεν είναι κάποιος μικρός δρόμος με αραιή κυκλοφορία, αλλά πρόκειται για βασική έξοδο της ίδιας της Αττικής Οδού προς τη λεωφόρο ΜεσογείωνΗ οδός Αναστάσεως, από το ύψος της εκκλησίας του Τιμίου Σταυρού έως τη Μεσογείων αντιμετώπιζε ήδη, πολύ πριν την έναρξη της κατασκευής του δικτύου των ομβρίων, προβλήματα καθίζησης σε πολλά και διαφορετικά σημεία του οδοστρώματός της.

Το αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό του «μένουμε… Χολαργό!»μιλάει από μόνο του, αν και όλοι όσοι κινούνται στην περιοχή γνωρίζουν το εν λόγω πρόβλημα, κυρίως δε οι οδηγοί. Σε όλες αυτές τις καθιζήσεις και τα μπαλώματα έρχονται πια να προστεθούν και οι αμέτρητες νέες τομές που φυσιολογικά προκάλεσε το έργο των ομβρίων.

Ενοχλητικό αποτέλεσμα όλων των ανωτέρω θα είναι να γίνει ακόμη πιο δύσκολη η ζωή των οδηγών που κινούνται στην Αναστάσεως, ακόμη και του οδηγού και των επιβατών της αστικής συγκοινωνίας που διέρχεται από το ίδιο σημείο.

Με πρόσφατη απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Παπάγου-Χολαργού στις 17 Ιουλίου 2015, αποφασίστηκε η ολική ασφαλτόστρωσητης οδού Ανατολής στο Χολαργό, στην οποία επίσης πρόσφατα κατασκευάστηκε, από την ίδια εταιρεία, δίκτυο ομβρίων.

Ορθότατη απόφαση, αν αναλογιστεί κανείς ότι η μερική ασφαλτόστρωση που είχε πραγματοποιηθεί και εκεί, σε συνδυασμό με την άθλια κατάσταση του υπόλοιπου οδοστρώματος, είχαν καταστήσει την οδό Ανατολής έναν κανονικό… κατσικόδρομο!

Τον ίδιο… κατσικόδρομο θα αποτελεί και η οδός Αναστάσεως και γι’ αυτό ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού, Ηλίας Αποστολόπουλος, θα πρέπει να δώσει άμεσα εντολή για ολική ασφαλτόστρωση και όχι μερική.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία μάλιστα είχε κάνει εδώ και μερικές εβδομάδες πρόταση στο Δήμο για ολική ασφαλτόστρωση, η διαφορά του κόστους ανέρχεται σε ένα ποσό κοντά στις 50.000 ευρώΈνα ποσό σαφέστατα μικρό για ένα τόσο σημαντικό έργο υποδομής, τη στιγμή μάλιστα που το συνολικό κόστος της κατασκευής των ομβρίων ξεπέρασε το 1.000.000 ευρώ.
Μανώλης Χάλκος
μένουμε… Χολαργό!