Για τρίτη φορά μέσα στο 2015 οι Χολαργιώτες όπως και όλοι οι Έλληνες πολίτες προσέρχονται στις κάλπες για να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Μετά τις εθνικές εκλογές του Ιανουαρίου και το δημοψήφισμα του Ιουλίου, οι ψηφοφόροι καλούνται να εκφραστούν για μία ακόμη φορά, σε μία εκλογική διαδικασία υπό συνθήκες
σαφώς διαφορετικές και με το πολιτικό κλίμα πιο ήρεμο από εκείνο του πρώτου μισού του 2015. Και στις εθνικές εκλογές του Σεπτεμβρίου, ωστόσο, η συμμετοχή στο Δήμο Παπάγου-Χολαργού αναμένεται να ξεπεράσει το 75%, ποσοστό που κρίνεται ικανοποιητικό και σταθερά πολύ μεγαλύτερο από το συνολικό ποσοστό συμμετοχής ανά την επικράτεια (63,62% τον Ιανουάριο, 62,15 τον Ιούλιο).
σαφώς διαφορετικές και με το πολιτικό κλίμα πιο ήρεμο από εκείνο του πρώτου μισού του 2015. Και στις εθνικές εκλογές του Σεπτεμβρίου, ωστόσο, η συμμετοχή στο Δήμο Παπάγου-Χολαργού αναμένεται να ξεπεράσει το 75%, ποσοστό που κρίνεται ικανοποιητικό και σταθερά πολύ μεγαλύτερο από το συνολικό ποσοστό συμμετοχής ανά την επικράτεια (63,62% τον Ιανουάριο, 62,15 τον Ιούλιο).