ΠΑΡΙΣΗ: «Η παράταξη Κουγιουμτζόπουλου διεκδικεί το Νόμπελ ασυναρτησίας»

Ως παραληρηματικό λόγο χαρακτηρίζει την πρόσφατη ανακοίνωση της παράταξης Κουγιουμτζόπουλου η Αντιδήμαρχος Παιδείας & Πολιτισμού Παπάγου-Χολαργού, Χρύσα Παρίση, σε απαντητική ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Τρίτης (1/9). Η τέως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Παπάγουτονίζει πως το κείμενο των «8 Προτάσεων», το οποίο ζητούσε την παραίτησή της μετά το επετειακό άρθρο της ίδιας για τη νίκη του Αλέξανδρου Παπάγου σε Γράμμο και Βίτσι, θα μπορούσε να διεκδικήσει Νόμπελ ασυναρτησίας και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας,            κατηγορώντας
παράλληλα τις «8 Προτάσεις» για προσπάθεια λογοκρισίας και φίμωσης της αντίθετης γνώμης.

Αναλυτικά, η Χρύσα Παρίση σημειώνει:

“ΕΝΝΑΤΗ” ΠΡΟΤΑΣΗ: Η Δημοκρατία δεν εκδικείται και ανέχεται την «άλλη» άποψη!

Το προχθεσινό άρθρο μου με τίτλο «Αλέξανδρος Παπάγος: ο Στρατάρχης της Νίκης» είχε τεράστια αποδοχή και ευμενή σχόλια, προσέλκυσε μακράν τους περισσότερους αναγνώστες από κάθε άλλη δημοσίευση, ενώ έτυχε ευρείας κοινοποίησης από πολλούς μέσα από το διαδίκτυο, φθάνοντας σε χιλιάδες αποδέκτες. Ήταν βέβαια αναμενόμενο να υπάρξει και αντίδραση. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες απόψεις. Ακόμα και για την Ιστορία αλλά όπως φαίνεται και για τη Δημοκρατία!

Η αντίδραση προήλθε από την δημοτική παράταξη «8 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ» με επικεφαλής τον δημοτικό σύμβουλο κ. Χ. Κουγιουμτζόπουλο. Με κείμενό τους το οποίο θα μπορούσε να διεκδικήσει ΝΟΜΠΕΛ διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και ασυναρτησίας, επικρίνουν το άρθρο μου και προτείνουν την παραίτησή μου από τη θέση της αντιδημάρχου(!!!) Μέσα από έναν παραληρηματικό λόγο σχολιάζουν και ερμηνεύουν κατά το δοκούν το κείμενό μου, βγάζοντας απίθανα συμπεράσματα που δεν αντέχουν στην κοινή λογική.

Είναι όντως σημαντικό το από ποιους δέχεται κανείς συγχαρητήρια και από ποιους επικρίσεις. Από την άποψη αυτή είμαι ευγνώμων προς τις «8 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ» διότι με την αντίδρασή τους επιβεβαίωσαν, για μια ακόμη φορά, ότι βρίσκομαι στη σωστή κατεύθυνση.

Η ελευθερία της έκφρασης συνιστά αναφαίρετο δικαίωμα αλλά και ουσιώδες στοιχείο της Δημοκρατίας. Κάθε προσπάθεια λογοκρισίας ή φίμωσης του λόγου έρχεται σε αντίθεση με τον πυρήνα της Δημοκρατίας.

Δεν αμφισβητώ καθόλου τη δημοκρατική συνείδηση και τις δημοκρατικές ευαισθησίες των συντακτών του κειμένου αυτού. Ούτε φυσικά πιστεύω ότι είναι συνειδητά υποστηρικτές της λογοκρισίας και της κατάργησης της ελευθερίας της έκφρασης. Εκείνο που πιστεύω είναι ότι, στο πλαίσιο μιας στρεβλής αντίληψης αντιπολιτευτικής τακτικής οδηγούνται (αθέλητα ίσως) σε προτάσεις που έρχονται σε αντίθεση με κάθε έννοια δημοκρατικής λειτουργίας.

Φυσικά δεν πρόκειται να ασχοληθώ με το περιεχόμενο του κειμένου τους. Κάνει όμως εντύπωση η απαίτησή τους για φίμωση όποιου έχει διαφορετική άποψη. Δεν αντέχουν την «άλλη» άποψη; Αυτά όμως αποτελούν στοιχειώδεις δημοκρατικές κατακτήσεις για τις οποίες τόσο στην Πατρίδα μας όσο και σε όλες σχεδόν τις χώρες, χρειάστηκαν αγώνες για να αποκτηθούν.

Προφανώς δεν εκφράζεται «μίσος» από κανένα για ότι έγινε στο παρελθόν. Η Δημοκρατία δεν εκδικείται και το έχει αποδείξει. Συγχωρεί ακόμη κι εκείνους που την πολεμούν. Προφανώς όλοι έχουμε συγχωρέσει το έγκλημα. Όμως συγχώρεση δεν σημαίνει λήθη, διότι διαφορετικά θα παραγράφαμε την Ιστορία, η οποία καταγράφει όλα τα συμβάντα, θετικά και αρνητικά.

Οφείλουμε να ανατρέχουμε στην Ιστορία, και να διδασκόμαστε τόσο από τις ορθές ενέργειες όσα και από τα σφάλματα. Φυσικά και από εκείνα που είπαν και έγραψαν προσωπικότητες της άλλης πλευράς, όπως: ο πρώην Γ.Γ. του ΚΚΕ Ελευθ. Σταυρίδης, ο Τάκης Λαζαρίδης («Ευτυχώς ηττηθήκαμε σύντροφοι»), ο Λεωνίδας Κύρκος, ο Γιάννης Βούλτεψης, και πολλοί άλλοι. Τι προτείνουν άραγε οι «8 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ» για όλους αυτούς; Την μετά θάνατον καταδίκη τους ίσως (αφού εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να προτείνουν τις… παραιτήσεις τους!!!).

Οφείλουμε επίσης να τιμούμε όλους εκείνους που με τα έργα τους πρόσφεραν στην Πατρίδα, όπως εν προκειμένω ο Στρατάρχης Αλέξανδρος Παπάγος. Διότι όπως είπε και ο Περικλής προς τους Αθηναίους στον Επιτάφιο: «Εκεί όπου έχουν οριστεί πολύ μεγάλα βραβεία για την αρετή, εκεί ευδοκιμούν και άριστοι πολίτες» («Άθλα γαρ οις κείται αρετής μέγιστα, τοις δε και άνδρες άριστοι πολιτεύουσιν».