Την πρώτη του επίσημη εκδήλωση διοργανώνει την Τετάρτη (16/12) ο Συμπαραστάτης του Δημότη & της Επιχείρησης του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, Παναγιώτης Κανελλόπουλος.
Ο κ. Κανελλόπουλος προσκαλεί τους δημότες στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στον 1ο όροφο του Δημαρχιακού Μεγάρου Χολαργού, στην ομιλία με θέμα: «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟ: Οι τρέχουσες εξελίξεις».