«Ράβε ξήλωνε» με τα κολωνάκια και τα «πι» της οδού Φανερωμένης, τα οποία… ολημερίς τα στήνουν και την επομένη τα διαλύουν.
«Μια από τα ίδια…Απορώ τι γίνεται !!! Η δημοτική αστυνομία μήπως πρέπει να αναλάβει την υπόθεση;».
Εύλογη η απορία του Χολαργιώτη Γ.Τ., ο οποίος στο μήνυμά του προς το «Μένουμε Χολαργό» ζητά πλέον την παρέμβαση της Δημοτικής Αστυνομίας.
Και πράγματι, η κατάσταση με το συγκεκριμένο «πι» έξω από τον Σκλαβενίτη έχει καταντήσει κωμωδία, χωρίς φυσικά σε αυτό να ευθύνεται κανένας Δήμος, παρά η νοοτροπία κυρίως των επαγγελματιών οδηγών και δευτερευόντως των ιδιωτών.
Ας ελπίσουμε τουλάχιστον πως όσες φορές κι αν το ισοπεδώνουν, άλλες τόσες ο Δήμος θα το αποκαθιστά.

