Εβδομάδα γνωριμίας στους χώρους γυμναστικής του ΔΟΠΑΠ, με δωρεάν χρήση των οργάνων για Χολαργιώτες και Παπαγιώτες.
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:
Ελεύθερη η είσοδος στα Γυμναστήρια του ΔΟΠΑΠ
Tα δημοτικά Γυμναστήρια των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΔΟΠΑΠ θα λειτουργήσουν από τις 9 έως τις 20 Σεπτεμβρίου για τη χρήση οργάνων, η οποία θα είναι δωρεάν για τους συμπολίτες μας. Τα γυμναστήρια της Κοινότητος Χολαργού στις οδούς Ξανθίππου και Σύρου θα είναι ανοιχτά τις καθημερινές από τις 08:00 έως τις 14:00 και από τις 16:00 έως τις 22:00. Το Γυμναστήριο του αθλητικού κέντρου Παπάγου θα είναι ανοιχτό τις καθημερινές από τις 08:00 έως τις 22:00.
Ο Πρόεδρος του ΔΟΠΑΠ
Δημήτριος Οικονόμου