Το νέο ΔΣ της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Όλα τα ονόματα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Παπάγου-Χολαργού.

Κατά πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης (19/9) τα νέα μέλη του ΔΣ της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

Πρόεδρος παραμένει ο Χολαργιώτης Χρήστος Πετράκης, με Αντιπρόεδρο την Παπαγιώτισσα Μαρία Πατσαρίση.

Στην ψηφοφορία ψήφισαν κατά οι Μαρία Σιώτου και Νατάσσα Χαμηλοθώρη-Κουγιουμτζοπούλου της παράταξης Κανάκη, λευκό οι Αντώνης Ρεκλείτης και Γιώργος Ρεμούνδος της Λαϊκής Συσπείρωσης και παρών ο Περικλής Ζήκας του Δικτύου Πολιτών.

Αναλυτικά το νέο ΔΣ της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής:

Πρόεδρος

  • Χρήστος Πετράκης (παράταξη Αποστολόπουλου)

Αντιπρόεδρος

  • Μαρία Πατσαρίση (παράταξη Αποστολόπουλου)

Μέλη

  • Αλέξανδρος Φιλόσοφος (παράταξη Αποστολόπουλου)
  • Δημήτρης Σπυρόπουλος (παράταξη Αποστολόπουλου)
  • Μαρία Νικολαΐδου (παράταξη Αποστολόπουλου)
  • Μαρία Τρούλη (παράταξη Αποστολόπουλου)
  • Νίκος Κατσιαδράμης (παράταξη Τούτουζα)
  • Ελένη Καραγκουνάκη (παράταξη Τίγκα)
  • Πηνελόπη Κωστόγιαννη (Διευθύντρια 2ου Δημοτικού Παπάγου)
  • Μαρία Δημακοπούλου (Διευθύντρια 3ου Δημοτικού Χολαργού)
  • Αργυρώ Κράια (εκπρόσωπος γονέων)