Όλα τα ονόματα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Παπάγου-Χολαργού.
Κατά πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης (19/9) τα νέα μέλη του ΔΣ της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.
Πρόεδρος παραμένει ο Χολαργιώτης Χρήστος Πετράκης, με Αντιπρόεδρο την Παπαγιώτισσα Μαρία Πατσαρίση.
Στην ψηφοφορία ψήφισαν κατά οι Μαρία Σιώτου και Νατάσσα Χαμηλοθώρη-Κουγιουμτζοπούλου της παράταξης Κανάκη, λευκό οι Αντώνης Ρεκλείτης και Γιώργος Ρεμούνδος της Λαϊκής Συσπείρωσης και παρών ο Περικλής Ζήκας του Δικτύου Πολιτών.
Αναλυτικά το νέο ΔΣ της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής:
Πρόεδρος
- Χρήστος Πετράκης (παράταξη Αποστολόπουλου)
Αντιπρόεδρος
- Μαρία Πατσαρίση (παράταξη Αποστολόπουλου)
Μέλη
- Αλέξανδρος Φιλόσοφος (παράταξη Αποστολόπουλου)
- Δημήτρης Σπυρόπουλος (παράταξη Αποστολόπουλου)
- Μαρία Νικολαΐδου (παράταξη Αποστολόπουλου)
- Μαρία Τρούλη (παράταξη Αποστολόπουλου)
- Νίκος Κατσιαδράμης (παράταξη Τούτουζα)
- Ελένη Καραγκουνάκη (παράταξη Τίγκα)
- Πηνελόπη Κωστόγιαννη (Διευθύντρια 2ου Δημοτικού Παπάγου)
- Μαρία Δημακοπούλου (Διευθύντρια 3ου Δημοτικού Χολαργού)
- Αργυρώ Κράια (εκπρόσωπος γονέων)