Αγανακτισμένο μήνυμα αναγνώστριας του «Μένουμε Χολαργό» με αφορμή εκτεταμένα κλαδέματα δέντρων στη διασταύρωση των οδών Ξανθίππου & Μελπομένης το πρωί της Πέμπτης (3/10).
Συγκεκριμένα, η κ. Έφη Αθανασοπούλου αναφέρει:
«Σήμερα στην οδό Ξανθίππου (στο ύψος της οδού Μελπομένης) συνεργείο του Δήμου (με την πρόφαση κλαδέματος?) κατέστρεψε ό,τι πιο όμορφο υπήρχε στη γειτονιά μας ΕΚΟΨΑΝ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ».

