Πρώτα χωρίς θέρμανση, τώρα χωρίς τηλέφωνο!

Τραγελαφικές καταστάσεις για μία ακόμη φορά στην πρωτοβάθμια σχολική κοινότητα του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού να συμπληρώνει δύο ολόκληρους μήνες χωρίς τηλεφωνικές γραμμές.

Τον… -απόλυτα δικαιολογημένο- πόνο της στους εκατοντάδες γονείς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού αποφάσισε να εκφράσει την Παρασκευή (17/1) η Διευθύντρια, Αναστασία Τζήκα.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από την εδώ και δύο περίπου μήνες διακοπή των τηλεφωνικών γραμμών του μεγαλύτερου σχολικού συγκροτήματος του Δήμου Παπάγου-Χολαργού, με το 1ο Δημοτικό, που συνορεύει μάλιστα με το Δημαρχιακό Μέγαρο, να παραμένει αποκομμένο από τις τηλεπικοινωνίες εν έτει 2020.

Στην επιστολή αγανάκτησης, η οποία μοιράστηκε στους περίπου 800 γονείς την Παρασκευή (17/1), η κ. Τζήκα αναφέρεται στο ιστορικό μιας βλάβης που κρατά από την 25η Νοεμβρίου του προηγούμενου έτους (2019), με αποτέλεσμα η επικοινωνία των μελών της σχολικής κοινότητας να πραγματοποιείται μέχρι σήμερα αποκλειστικά από τα κινητά τηλέφωνα των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην επιστολή, «τον 21ο αι., στην Ελλάδα της Ευρώπης, σε ένα από τα μεγαλύτερα Σχολεία της χώρας δεν είναι δυνατή η τηλεφωνική επικοινωνία των μελών της Σχολικής Κοινότητας».

Εκφράζοντας την αγανάκτηση του συνόλου των εκπαιδευτικών του 1ου Δημοτικού, η Διευθύντρια, Αναστασία Τζήκα, γνωστοποιεί στο τέλος του κειμένου της πως, τόσο η ίδια όσο και οι συνάδελφοί της, παρά την υποδειγματική κατανόηση που έχουν επιδείξει μέχρι σήμερα, διακόπτουν από την Παρασκευή (17/1) την επικοινωνία από τα προσωπικά τους τηλέφωνα, ζητώντας παράλληλα την κατανόηση γονέων και μαθητών.

Όλα αυτά, θυμίζουμε, λίγες μόνο ημέρες μετά τη χωρίς προηγούμενο διακοπή της θέρμανσης στα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Χολαργού και Παπάγου…

Ακολουθεί η επιστολή της Διευθύντριας του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού που μοιράστηκε την Παρασκευή (17/1) στους γονείς των μαθητών:

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Χολαργός, 17-1-2020

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνω πως το 1ο Δ.Σ. Χολαργού έχει δηλώσει βλάβη στις δύο τηλεφωνικές γραμμές του Σχολείου από την 25-11-2019.

Παρά τις επισκέψεις τεχνικών από τον πάροχο (WIND), παρά τις συνεχείς διαβεβαιώσεις του παρόχου ότι η βλάβη θα αποκατασταθεί, παρά τις γραπτές δεσμεύσεις του παρόχου με συγκεκριμένες ημερομηνίες επίλυσης της βλάβης, η βλάβη δεν έχει αποκατασταθεί έως σήμερα 16-1-2020.

Σε ένα σχολείο με 430 μαθητές, 50 εκπαιδευτικούς και περίπου 800 γονείς, δεν υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία από 25-11-2019 έως σήμερα.

Η επικοινωνία μεταξύ των μελών της Σχολικής Κοινότητας γίνεται κυρίως από το προσωπικό τηλέφωνο της Διευθύντριας αλλά και από τα προσωπικά τηλέφωνα των εκπαιδευτικών (αυτό βέβαια συνεπάγεται χρηματικό κόστος που επιβαρύνει τον κάθε εκπαιδευτικό καθώς και δημοσίευση προσωπικών δεδομένων).

Η κατανόηση που έχουμε επιδείξει ως Σύλλογος Διδασκόντων θεωρούμε ότι είναι υποδειγματική.

Όμως τον 21ο αι., στην Ελλάδα της Ευρώπης, σε ένα από τα μεγαλύτερα Σχολεία της χώρας δεν είναι δυνατή η τηλεφωνική επικοινωνία των μελών της Σχολικής Κοινότητας. Είναι περιττό να τεθεί στην παρούσα πόσο δυσχεραίνει το καθημερινό έργο όλων μας.

Σας δηλώνω ότι από σήμερα διακόπτω την επικοινωνία από τα προσωπικά μας τηλέφωνα και ζητώ εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων την κατανόησή σας.

Η Διευθύντρια
Τζήκα Αναστασία