Με την πρόφαση ότι επισκέπτονται για μετρήσεις της ΔΕΗ, αδίστακτοι «θερίζουν» διαμερίσματα σε Χολαργό, Νέο Ψυχικό και Αγία Παρασκευή.
Πιο συγκεκριμένα, οι τολμηροί ληστές χτυπούν όλα τα κουδούνια στις πολυκατοικίες και προσποιούνται τους υπαλλήλους της ΔΕΗ για το νυχτερινό ρεύμα, με σκοπό να εισβάλλουν στα σπίτια και να αρπάξουν οτιδήποτε μπορούν.
Μάλιστα, εμφανίζονται όταν νυχτώνει, αδιαφορώντας για την ύπαρξη άλλων ατόμων μέσα στο σπίτι.
Τα περιστατικά έχουν αυξηθεί ιδιαίτερα τις τελευταίες ημέρες και έχουν ανησυχήσει αρκετούς κατοίκους των τριών περιοχών, οι οποίοι καλούνται να προφυλαχθούν ιδιαιτέρως.
Σημειώνεται ότι αντίστοιχα σε άλλες περιοχές έχουν παρουσιαστεί παρόμοια περιστατικά με την πρόφαση ότι πρόκειται για ενημέρωση σχετικά με τον κορονοϊό.