Οι ξεχωριστές Μεγαλοβδομαδιάτικες ευχές του γνωστού Χολαργιώτη οικονομολόγου, Παντελή Παπασάββα, προς τους συμπολίτες του και το «Μένουμε Χολαργό».
«Ιδού ο Νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της νυκτός… και εν μέσω άδειων εκκλησιών! Μια εβδομάδα των Παθών απόκοσμη, διαφορετική και πρωτόγνωρη.
Ας την κάνουμε και πιο ουσιαστική & αληθινή, με την ατομική μας κατάνυξη, με σκέψη και περισυλλογή! Στο χέρι μας είναι…
Καλή Μεγάλη Εβδομάδα & καλή Ανάσταση, με υγεία!
Παντελής Παπασάββας
Δημότης Παπάγου-Χολαργού
Οικονομολόγος».