Με αντισηπτικά και μάσκες για μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό εξοπλίστηκαν την Πέμπτη (7/5) όλα τα Γυμνάσια και Λύκεια Χολαργού και Παπάγου.
Παράλληλα, τα σχολεία ενισχύθηκαν με επιπλέον προσωπικό καθαριότητας, ενώ εφοδιάστηκαν με τα κατάλληλα απολυμαντικά, καθαριστικά και ψεκαστήρες, ώστε να διασφαλιστούν οι συνθήκες υγιεινής και μαθητές και εκπαιδευτικοί να επιστρέψουν σε λίγες ημέρες στη βάση τους με ασφάλεια.
