Οι αρμοδιότητες των νέων Αντιδημάρχων


Αναλυτικά ο τομέας ευθύνης των 7 νέων Αντιδημάρχων και των 4 νέων Εντεταλμένων Συμβούλων του Δήμου Παπάγου-Χολαργού για την περίοδο 5/11/21 – 30/11/22.

Με την υπ’ αριθμ. 1347/2021 Απόφαση Δημάρχου, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι Παπάγου-Χολαργού, με θητεία από 5/11/2021 μέχρι 30/11/2022, ως εξής:

Μαρία Αθανασάκου-Μουντάκη, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Νεολαίας και Προώθησης της Απασχόλησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη του τμήματος Κοινωνικής Φροντίδας και Πολιτικών Ισότητας (εκτός της λειτουργίας της Επιτροπής Ισότητας) και του Τμήματος Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας (εκτός της λειτουργίας του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα) της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα ευάλωτων κοινωνικών ομάδων του πληθυσμού, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης εκτός των προγραμμάτων και δράσεων του Δήμου που σχετίζονται με την υποστήριξη των ΑμΕΑ και με την εφαρμογή του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα ΑμΕΑ.
  • Την οργάνωση και λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών επί των θεμάτων πρόνοιας και προνοιακών επιδομάτων.
  • Την εποπτεία και λειτουργία του Προγράμματος «Κοντά στο Δημότη».
  • Την οργάνωση, λειτουργία και εποπτεία του Κοινωνικού Παντοπωλείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, του Κέντρου Κοινότητας.
  • Τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου και του προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας.
  • Τη λειτουργία του Δημοτικού Ελεύθερου Πανεπιστημίου.
  • Τη λειτουργία και εποπτεία Γραφείου Προώθησης της Απασχόλησης και Στήριξης της Επιχειρηματικότητας.
  • Την προώθηση του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης και την οργάνωση της Εθελοντικής Ομάδας του Δήμου.
  • Το σχεδιασμό δράσεων και προγραμμάτων για τη νεολαία εκτός δράσεων που αφορούν στα σχολεία και στους μαθητές.
  • Τη λειτουργία του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης.
  • Τη συνεργασία και την διοργάνωση κοινών δράσεων με την Εκκλησία και τους Ιερούς Ναούς της πόλης.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων τους στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Αθανάσιος Αυγουρόπουλος, Αντιδήμαρχος Οικονομικής Ανάπτυξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Οικονομικών υπηρεσιών και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την υπογραφή των εντολών πληρωμής της Πάγιας Προκαταβολής.
  • Την υπογραφή όλων των εγγράφων, αποφάσεων, δικαιολογητικών και πράξεων σχετικών με τη σύναψη δημοσίων συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών μέχρι του ποσού των 2.500,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
  • Τη Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, την εποπτεία ενημέρωσης του διαδικτυακού τόπου του Δήμου (επικαιροποίηση, βελτίωση λειτουργίας, ανάρτηση αποφάσεων).
  • Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας Συμμετοχικού Προϋπολογισμού, και ψηφιακής πλατφόρμας προβολής και παρουσίασης στοιχείων και προόδου των τεχνικών έργων σε συνεργασία με την αρμόδια υπηρεσία.
  • Τη συνεργασία με τους προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Ειρήνη Βεντουζά-Παπανικολάου, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Παπάγου, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Παπάγου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Παπάγου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία αναβάθμιση και επέκταση της δημοτικής συγκοινωνίας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Παπάγου, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με την πρόεδρο της Κοινότητας Παπάγου για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Μαρία Δημητριάδου-Καρασιμοπούλου, Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ισότιμης Εξυπηρέτησης Πολιτών, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης των ΚΕΠ, καθώς και των οργανικών μονάδων που υπάγονται σε αυτή.
  • Την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία Πλατφόρμας Απομακρυσμένης Εξυπηρέτησης πολιτών.
  • Τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης των πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Την υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία σε τοπικό επίπεδο.
  • Την εφαρμογή των οδηγιών και των προγραμμάτων της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας σε τοπικό επίπεδο σε συνεργασία με τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.
  • Την εποπτεία προγραμμάτων και ζητημάτων που εν γένει σχετίζονται με την υποστήριξη ΑμΕΑ.
  • Την οριζόντια εφαρμογή πολιτικών Ισότητας των Φύλων στην εν γένει λειτουργία του Δήμου Παπάγου-Χολαργού και τη λειτουργία της σχετικής Επιτροπής.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης ατόμων με αναπηρίες «Βiohability – Αστικός Κήπος».
  • Την εποπτεία και εύρυθμη λειτουργία του προγράμματος της «ΚΑΡΤΑΣ ΔΗΜΟΤΗ».
  • Τα καθήκοντα ληξιάρχου τα οποία θα ασκεί σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
  • Τη συνεργασία με τις Προέδρους των Συμβουλίων των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς αρμοδιότητάς της.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Αθανάσιος Κούτρας, Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη διαχείριση, ανάδειξη και εμπλουτισμό του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διαχείρισης Πρασίνου.
  • Την ανάπτυξη φιλοδασικής συνείδησης και την προώθηση εμπλουτισμού του πρασίνου στη δασική περιοχή του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση των χώρων αστικού πρασίνου για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Αειφόρου Ενέργειας και Κλίματος του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Τη σύνταξη και παρακολούθηση του Σχεδίου Ενεργειακής Απόδοσης του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ενέργειας και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Διεθνών Σχέσεων και Εθιμοτυπίας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του Δήμου.
  • Τη διάθεση και διαχείριση των αιθουσών (Αμφιθέατρο Μίκης Θεοδωράκης, Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη, Εκθεσιακός Χώρος Δημαρχείου, Βίλα Σαλίγκαρου) και των υπαίθριων χώρων, στις οποίες πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις.
  • Την οργάνωση και διεξαγωγή επετειακών εορτών και εκδηλώσεων.
  • Τη συνεργασία με τους Πολιτιστικούς Συλλόγους για τη συγκρότηση ετήσιου προγράμματος καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και τη διεξαγωγή της Γιορτής των Συλλόγων.
  • Την εποπτεία και συνεργασία με τις καλλιτεχνικές δομές που εδρεύουν στο Δήμο μας (ωδεία, χορωδίες κ.λπ.) με στόχο την προώθηση και ανάδειξη καλλιτεχνών που κατοικούν στην πόλη.
  • Την οργάνωση και υλοποίηση παιδικών πολιτιστικών εργαστηρίων και εκδηλώσεων.
  • Τη λειτουργία και ανάδειξη της δημοτικής πινακοθήκης.
  • Τη λειτουργία του Προγράμματος Ευαισθητοποίησης για τα Αδέσποτα και Δεσποζόμενα Ζώα του Δήμου.
  • Την αξιοποίηση του Προγράμματος Ευρώπη για τους Πολίτες με στόχο την ανάπτυξη διεθνών σχέσεων του Δήμου μας και την συμμετοχή του σε διεθνή δίκτυα πόλεων.
  • Τη συνεργασία με τις προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Βασίλειος Σιαμάνης, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Κοινότητας Χολαργού, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας, ήτοι την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της Κοινότητας Χολαργού, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτούνται κάθε φορά.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών Προγραμμάτων Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση των δημοτικών προγραμμάτων χωριστής συλλογής ανακυκλώσιμων υλικών στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Τη λειτουργία και επέκταση του δημοτικού προγράμματος χωριστής συλλογής οργανικών αποβλήτων (καφέ κάδος) στην Κοινότητα Χολαργού.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Καθαριότητας.
  • Τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς Χολαργού και της βιολογικής αγοράς Χολαργού, βάσει των οικείων αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.
  • Τη συνεργασία με την πρόεδρο της Κοινότητας Χολαργού για την επίλυση ζητημάτων στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος Ειρήνη Βεντουζά-Παπανικολάου, η οποία αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Αθανάσιο Αυγουρόπουλο.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Μαρίας Αθανασάκου-Μουντάκη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Δήμητρα (Μιμή) Ρουφογάλη.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Δήμητρας (Μιμής) Ρουφογάλη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Μαρία Αθανασάκου-Μουντάκη.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Μαρίας Δημητριάδου-Καρασιμοπούλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αθανάσιος Αυγουρόπουλος.

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Αθανάσιου Αυγουρόπουλου όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Μαρία Δημητριάδου-Καρασιμοπούλου.

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Βασίλειου Σιαμάνη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Ειρήνη Βεντουζά-Παπανικολάου.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου Ειρήνης Βεντουζά-Παπανικολάου όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Βασίλειος Σιαμάνης.

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Αθανάσιου Κούτρα όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί η Αντιδήμαρχος Ειρήνη Βεντουζά-Παπανικολάου.

Εντεταλμένοι Σύμβουλοι

Με την υπ’ αριθμ. 1356/2021 απόφαση Δημάρχου, ορίζονται οι κάτωθι Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας ως Εντεταλμένοι Σύμβουλοι, χωρίς αμοιβή:

Βικτωρία (Βίκυ) Νικάκη, Εντεταλμένη Σύμβουλος του 28ου Φεστιβάλ Δήμου Παπάγου-Χολαργού (2022), έχοντας ως αρμοδιότητες:

  • Την προετοιμασία για τη διεξαγωγή του.
  • Την εισήγηση προς την Επιτροπή του Φεστιβάλ των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων που θα περιλαμβάνει.

Χρήστος Πετράκης, Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας και Ασφάλειας, έχοντας τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση του αυτοτελούς τμήματος πολιτικής προστασίας του Δήμου.
  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό για την υλοποίηση του Προγράμματος «Ασφαλής Γειτονιά».

Χρυσούλα (Χρύσα) Παρίση, Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδείας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τη λειτουργία και εποπτεία του τμήματος Παιδείας, Νεολαίας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας, Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού, όσον αφορά στις αρμοδιότητες που σχετίζονται με ζητήματα και δράσεις παιδείας.
  • Την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών και την παρακολούθηση και επίλυση λειτουργικών προβλημάτων των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων και την οικεία Ένωση Γονέων.
  • Την εποπτεία, παρακολούθηση και επίλυση θεμάτων συντήρησης των σχολικών κτιρίων σε συνεργασία με τις Σχολικές Επιτροπές και τις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου.

Μιχάλης Τράκας, Εντεταλμένος Σύμβουλος Τεχνικών Έργων, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση, ήτοι του τμήματος Μελετών και Έργων υποδομής, του τμήματος Ηλεκτρομηχανολογικών Μελετών και Έργων, του τμήματος Πολεοδομικών και Τοπογραφικών Εφαρμογών και του τμήματος Τεχνικών Συνεργείων και Εκτέλεσης Εργασιών Συντήρησης.

Για τις ως άνω αρμοδιότητες οι ανωτέρω εξουσιοδοτούνται για τη χορήγηση και υπογραφή εγγράφων, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων, καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.