Στον Κούτρα η Πολιτική Προστασία

Στον Παπαγιώτη Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος & Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, Θανάση Κούτρα, μεταβίβασε επιπλέον από την Πέμπτη (1/9) ο Δήμαρχος, Ηλίας Αποστολόπουλος, τις αρμοδιότητες του πρόσφατα θανόντος, Χρήστου Πετράκη.

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 1693/2022 απόφαση Δημάρχου, μεταξύ άλλων, ο κ. Κούτρας ορίζεται έως τις 30 Νοεμβρίου 2022, οπότε και λήγει η θητεία των νυν Αντιδημάρχων, ως άμισθος Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Περιβάλλοντος & Αντιμετώπισης της Κλιματικής Κρίσης, με τον Ηλία Αποστολόπουλο να του μεταβιβάζει αναλυτικά τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας και την οργάνωση του αυτοτελούς τμήματος πολιτικής προστασίας του Δήμου.
  • Την οργάνωση, εποπτεία και συντονισμό για την υλοποίηση του Προγράμματος «Ασφαλής Γειτονιά».
  • Τη διαχείριση, ανάδειξη και εμπλουτισμό του αστικού και περιαστικού πρασίνου.
  • Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας, Προστασίας Περιβάλλοντος, Διαχείρισης Αστικού Πρασίνου και Κοινοχρήστων Χώρων, όσον αφορά στα πεδία αυτά του Κανονισμού που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διαχείρισης Πρασίνου.
  • Την ανάπτυξη φιλοδασικής συνείδησης και την προώθηση εμπλουτισμού του πρασίνου στη δασική περιοχή του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη διαχείριση των χώρων αστικού πρασίνου για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Αειφόρου Ενέργειας και Κλίματος του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Την εκπόνηση και εφαρμογή του Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Τη σύνταξη και παρακολούθηση του Σχεδίου Ενεργειακής Απόδοσης του Δήμου Παπάγου-Χολαργού.
  • Την εποπτεία και ευθύνη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Αειφόρου Ενέργειας και την οργάνωση των αντίστοιχων οργανικών μονάδων που υπάγονται στην εν λόγω διεύθυνση.
  • Τη συνεργασία με τις Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους στους τομείς των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
  • Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.