Έως τα τέλη Ιουλίου, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 ξεκινούν τελικά οι προβολές του θερινού κινηματογράφου στο προαύλιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, όπως πρώτο το «Μένουμε Χολαργό» (menoumeholargo.gr) σας ενημέρωσε από τις 25 Μαΐου.
Η έναρξη λειτουργίας του θερινού κινηματογράφου εγκρίθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με τις προβολές να πραγματοποιούνται από την Κυριακή 21 Ιουνίου έως τα τέλη Ιουλίου 2026, προσφέροντας μια μοναδική καλοκαιρινή εμπειρία ψυχαγωγίας σε μικρούς και μεγάλους.
Σύντομα θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα των προβολών.