Στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας του 2017 προσκαλούν τον κόσμο την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου ο Δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, Ηλίας Αποστολόπουλος και ο Σύλλογος Εργαζομένων του Δήμου. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» του Δημαρχιακού Μεγάρου Χολαργού, με ώρα έναρξης στις 13:00.
Ετικέτα: Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Παπάγου-Χολαργού
Σε ιατρικές εξετάσεις και εμβολιασμούς του προσωπικού που εργάζεται σε υπηρεσίες υψηλού κινδύνου προχωρά μέσα στις επόμενες τριάνταημέρες ο Δήμος Παπάγου-Χολαργού, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη...